fanpage facebook aviation24.pl fanpage twitter aviation24.pl kanał youtube aviation24.pl galeria instagram aviation24.pl

Foto: Pixabay.com / Licencja: CC0 Creative Commons -
Foto: Pixabay.com / Licencja: CC0 Creative Commons -

Jak możemy przeczytać na stronie agencji: - Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).

Kampania na rzecz Portu Solidarność obejmie stworzenie strategii komunikacyjnej, a także prowadzenie działań public relations i public affairs z wykorzystaniem wszystkich kanałów, w tym social media. Agencja będzie również odpowiedzialna za komunikację w obszarach edukacji i CSR.

Port Solidarność w perspektywie kilku lat stanie się najważniejszą polską inwestycją infrastrukturalną. W ramach projektu zostanie wybudowane nowoczesne lotnisko, którego lokalizacja planowana jest 37 km na zachód od Warszawy w okolicy Grodziska Mazowieckiego. CPK zakłada ponadto intensywny rozwój sieci połączeń drogowych oraz kolejowych na terenie całego kraju. Umożliwią one przejazd pomiędzy Warszawą a największymi polskimi miastami w czasie poniżej trzech godzin. Inwestycja ma stworzyć ponad 150 tys. nowych miejsc pracy, a jej wartość w pierwszym etapie wyniesie 35 mld złotych.

Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle wszelkich rankingów firm public relations. Firma działa od 1994 roku i oferuje kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firm i instytucji.

Źródło informacji: Partner of Promotion