7 czerwca w czwartek od godz. 12:00 zostanie uruchomiona internetowa sprzedaż biletów na jedną z największych w Europie imprez lotniczych AIR SHOW 2018.
Już od jutra, na stronie www.eBilet.pl rusza sprzedaż wejściówek. Doświadczenia z poprzednich edycji i zainteresowanie tegorocznymi pokazami wskazują, że bilety trzeba kupić już teraz. - piszą Organizatorzy Air Show w Radomiu. - Możecie zostać szczęśliwymi posiadaczami biletów na wyjątkowe, historyczne Międzynarodowe Pokazy Lotnicze AIR SHOW 2018, które będą szczególne z kilku względów, odbywają się w 100. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości oraz w 100. rocznicę powstania lotnictwa wojskowego.
Planowany jest udział statków powietrznych z 22 państw i Polski, w tym aż 11 zespołów akrobacyjnych z Europy i Azji.
W tym roku pokazy nie będą dotowane z budżetu państwa, a zostaną sfinansowane tylko z biletów wstępu, wpłat partnerów oraz udziału Gminy i Miasta Radom. Impreza jest samofinansująca się, a organizatorzy nie osiągają zysków. Bilety będą sprzedawane tylko drogą internetową i każdy znajdzie dla siebie interesującą ofertę!
Zachęcamy do zakupu biletów jak najszybciej, gdyż doświadczenia pokazały, że im bliżej terminu pokazów, tym trudniej zdobyć bilety wstępu. - informuje strona Air Show Radom 2018 - Bilety kolekcjonerskie można nabywać na ogólnych zasadach już od jutra, natomiast pakiet kolekcjonerski będzie można otrzymać od 1 sierpnia 2018 r. przesyłką pocztową na wskazany adres lub odebrać osobiście w dniu pokazów.
Pokazy AIR SHOW 2018: wspierane przez instytucje wojskowe, media i biznes
Tegoroczne pokazy, planowane z niezwykłym rozmachem, nie byłyby możliwe do zrealizowania bez wsparcia parterów, zwłaszcza sponsorów strategicznych, którymi są: Polska Grupa Zbrojeniowa, Bank Gospodarstwa Krajowego i PKN Orlen. W najbardziej prestiżowe wydarzenie lotnicze w Polsce zaangażowało się także wiele innych firm i instytucji wojskowych. Grupa WB, Lockheed Martin, Leonardo Aircraft i PZL Świdnik, PZL Warszawa Okęcie, czy Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. (PWPW) zostały Partnerami Głównymi AIR SHOW 2018. Wśród Partnerów Wspierających są Polska Agencja Żeglugi Powietrznej (PAŻP), Agencja Mienia Wojskowego (AMW), LS Airport Services i LS Technics, Hyundai - oficjalny partner Samochodowy AIR SHOW 2018, LOT AMS, Northrop Grumman, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych (ITWL). Na długiej liście zaangażowanych instytucji, nie mogło zabraknąć Wojskowego Przedsiębiorstwa Handlowego i Wojskowego Inspektoratu Technicznego Uzbrojenia. Organizatorzy współpracowali również ze znanymi markami jak: Coca-Cola, Tyskie i Red Bull. Tytuł oficjalnej wody AIR SHOW 2018 przyznano Buskowiance, produkowanej przez Uzdrowisko Buskowianka Zdrój.
Źródło informacji i grafiki: Air Show Radom 2018