fanpage facebook aviation24.pl fanpage twitter aviation24.pl kanał youtube aviation24.pl galeria instagram aviation24.pl

Ambasadorka marki Emirates - Penelope Cruz, która korzysta ze wszystkich dostępnych na pokładzie ekskluzywnych usług - Klatka z filmu: https://www.youtube.com/watch?v=jjtQ19icQBU osadzonego w publikacji / Źródło youtube/Emirates
Ambasadorka marki Emirates - Penelope Cruz, która korzysta ze wszystkich dostępnych na pokładzie ekskluzywnych usług - Klatka z filmu: https://www.youtube.com/watch?v=jjtQ19icQBU osadzonego w publikacji / Źródło youtube/Emirates

10 lipca na antenie CNN rusza nowa kampania reklamowa i sponsoringowa Emirates skierowana do grup docelowych przewoźnika globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych.

Żeby dotrzeć do tej publiczności, CNN International Commercial opracowało wieloplatformową kampanię, która łączy markę linii lotniczych z wysokiej jakości treściami biznesowymi i rynkowymi dostępnymi w ofercie stacji. Głównym elementem kampanii jest sponsorowany wyłącznie przez Emirates nowy segment biznesowy nadawany w dni powszednie na całym świecie podczas wybranych flagowych programów CNN International.

Segment Emirates Business Briefing będzie emitowany w CNN Newsroom z Maxem Fosterem i Biancą Nobilo, First Move z Julią Chatterley, Connect the World z Becky Anderson oraz One World z Zainem Asherem. Będzie on dostarczał istotnych informacji dla obecnych i przyszłych liderów biznesu od aktualności rynkowych, przez fuzje i przejęcia, po najnowsze technologie i kryptowaluty.

Ponadto, aby przyciągnąć uwagę odbiorców treści CNN w digitalu, przewoźnik jest również wyłącznym sponsorem sekcji CNN Markets, z uwzględnieniem contentu Emirates Business Briefing. W telewizji i na platformach cyfrowych można zobaczyć też spoty telewizyjne i reklamy displayowe skierowane do odbiorców podróżujących służbowo.

Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z Emirates, jedną z najbardziej prestiżowych linii lotniczych na świecie, i wspierać jej ekspansję na rynku podróży służbowych mówi Cathy Ibal, starsza wiceprezes CNN International Commercial. Dzięki dostępnym na wszystkich platformach istotnym i angażującym treściom biznesowym, a także jako marka numer jeden pod względem dotarcia do podróżnych klasy premium*, CNN jest doskonałym partnerem dla marek takich jak Emirates, pozwalającym na nawiązanie kontaktu i dotarcie do odbiorców biznesowych wysokiego szczebla.

Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki, mówi: Cieszymy się, że możemy współpracować z CNN przy Emirates Business Briefing zupełnie nowym branżowym segmencie, który w pigułce przedstawia najnowsze wiadomości ze świata biznesu i finansów. Czas jest bardzo cenny, zwłaszcza dla kadr zarządzających i odbiorców biznesowych premium, do których kierujemy naszą ofertę za pośrednictwem CNN. Wierzymy, że Emirates Business Briefing wniesie wartość dodaną do ich życia. Segmenty te są uzupełniane krótkimi reklamami z udziałem ambasadorki naszej marki Penelope Cruz, która korzysta ze wszystkich dostępnych na pokładzie Emirates ekskluzywnych usług, w myśl hasła «samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy». Jesteśmy przekonani, że stanowi to idealną synergię między naszą marką, naszymi historiami o produktach premium, renomowaną globalną marką informacyjną i naszą grupą docelową premium.

Źródło informacji: CNN