Lagardère Travel Retail w Polsce po raz kolejny odświeży ofertę komercyjną lotniska w Poznaniu. Tym razem w ramach master koncesji zajmie się przebudową strefy ogólnodostępnej, w której pojawią się nowe koncepty. To kolejny etap współpracy operatora z portem, która trwa nieprzerwanie od 24 lat.
W ramach przebudowy strefy ogólnodostępnej Lagardère Travel Retail w Polsce poszerzy ofertę foodservice’ową lotniska: przekształci 1Minute na 1Minute Smacznego! z dodatkową strefą konsumpcji i ogródkiem sezonowym oraz otworzy nowy lokal pod marką Salad Story.
– Nasza strategia komercjalizacji ma na celu zaspokojenie potrzeb pasażerów i klientów lotniska w obliczu wzrastającego ruchu. Jestem przekonany, że pasażerowie odwiedzający port w Poznaniu docenią ofertę, którą dla nich przygotowaliśmy. Tworząc ją, korzystaliśmy z doświadczeń budowlanych nie tylko w travel retail, ale też w innych segmentach rynku, w których jesteśmy obecni i również intensywnie rozwijamy portfolio – mówi Andrzej Kacperski, prezes zarządu Lagardère Travel Retail w Polsce.
Lagardère Travel Retail powiększy też powierzchnię sklepu Aelia Beauty aż o 14 mkw. W strefie ogólnodostępnej nie zabraknie też sklepu Relay oraz kawiarni So Coffee.
Prezes Portu Lotniczego Poznań-Ławica, Grzegorz Bykowski tak zapowiada zmiany w ofercie lotniska: - Pierwsze efekty wieloetapowej przebudowy zaczynają już być widoczne. Jesteśmy w trakcie realizacji wielowymiarowego projektu, który ma na celu poprawić komfort i jakość usług dla naszych pasażerów oraz dostosowanie infrastruktury Portu do rosnącego ruchu lotniczego i oczekiwań podróżujących z naszego lotniska. Już wkrótce zaprosimy naszych Pasażerów do zupełnie nowych powierzchni gastronomicznych. Dzięki tej zmianie Pasażerowie będą mieli możliwość znacznie większego wyboru oraz spędzenia czasu w bardziej komfortowych warunkach przed podróżą. Modernizacja naszego Portu jest inwestycją w przyszłość. Otwieramy się na nowe możliwości i robimy wszystko, by każda podróż zaczynała się u nas w najlepszych warunkach. Czekają nas kolejne etapy przebudowy i mamy nadzieję, że nowe przestrzenie zdadzą egzamin. Do zobaczenia w nowej Ławicy!."
Magdalena Pawelczyk, Dyrektor Marketingu i Handlu Port Lotniczy Poznań-Ławica uzupełnia: "Jedną z istotnych zmian trwającej przebudowy Portu jest odświeżenie i poszerzenie przestrzeni komercyjnych w strefie ogólnodostępnej. Kluczowym jest dla nas, by zadbać o potrzeby pasażerów i mocno uatrakcyjnić dzisiejszą ofertę gastronomiczną, podążając za obecnymi trendami i standardami dużych regionalnych lotnisk. Niezmiernie cieszy nas współpraca z tak doświadczonym partnerem jak Lagardere Travel Retail, jestem pewna, że zaproponowane nowe formaty przypadną do gustu odwiedzającym, dbając o różnorodność i jakość smaków oraz nowoczesny charakter przestrzeni, jednocześnie uprzyjemniając czas spędzony na poznańskim lotnisku."
Otwarcie nowych punktów handlowych i gastronomicznych to ważny etap w modernizacji lotniska, który jest częścią szerszego projektu przebudowy terminala. Dzięki współpracy Lagardère Travel Retail z Portem Lotniczym Poznań-Ławica, przestrzeń landside zyskuje nowoczesny charakter, dostosowany do potrzeb klientów.
Źródło informacji: Port Lotniczy Poznań Ławica / modyf. Aviation24.pl