Wydrukuj tę stronę
środa, 25 listopad 2020 12:47

Emirates zwróciło klientom 6,3 mld AED. Wpłynęło 1,7 mln wniosków o zwrot pieniędzy.

Napisane przez Redakcja
Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Airbus A380 Emirates Airbus A380 Emirates Foto: Emirates

Linie Emirates zakończyły intensywny program mający na celu rozpatrzenie zaległych wniosków o zwrot pieniędzy spowodowanych zakłóceniami podróży związanymi z pandemią. 

W ciągu 7 miesięcy, począwszy od kwietnia, linie Emirates otrzymały, zweryfikowały i przetworzyły prawie 1,7 miliona wniosków o zwrot pieniędzy. W rezultacie linie lotnicze zwróciły swoim klientom 6,3 mld AED. Z tej kwoty 4,7 mld AED otrzymali podróżni, którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio u przewoźnika, a pozostałą część zwrócono za pośrednictwem biur podróży. 

Ponadto Emirates obsłużyły ponad 130 000 zapytań klientów i partnerskich biur podróży dotyczących zwrotów oraz dokonały zmian statusu prawie 4 milionów kuponów lotniczych. 

W szczytowym okresie linie Emirates zatrudniały 110 pracowników zajmujących się weryfikacją i przetwarzaniem zwrotów, przed pandemią był to 19-osobowy zespół. Linie lotnicze przeniosły wewnętrznie obowiązki personelu, aby zwiększyć liczbę osób do pomocy przy wnioskach. 

- W pierwszych miesiącach 2020 roku pandemia COVID-19 w znaczny sposób zakłóciła podróżowanie na całym świecie i doprowadziła do składania bezprecedensowej liczby wniosków o zwrot pieniędzy w branży lotniczej i turystycznej, także w Emirates. Była to trudna sytuacja, zwłaszcza w obliczu kryzysu finansowego spowodowanego drastycznym ograniczeniem operacji lotniczych. Podczas tych trudnych miesięcy, kiedy zajmowaliśmy się wpływem pandemii na naszą działalność, nigdy nie straciliśmy z oczu zaangażowania na rzecz naszych klientów – powiedział sir Tim Clark, prezes linii lotniczych Emirates.  

- Dzięki wysiłkom naszych zespołów zajmujących się zwrotami i obsługą klientów, a także wsparciu i współpracy naszych partnerów oraz zrozumieniu naszych klientów, w Emirates nie mamy zaległości w zwrotach. Nadal notujemy większą liczbę zwrotów środków i próśb o zmianę kuponów lotniczych w porównaniu z okresami sprzed pandemii, ale teraz mamy możliwość zarządzania nimi w ciągu 7 dni – podkreśla sir Tim Clark.  

- Oprócz honorowania zwrotów Emirates zaoferowały swoim klientom elastyczność w podróżowaniu w późniejszym terminie. Pomogliśmy także pasażerom, którzy często z nami latają, wprowadziliśmy inne sposoby gromadzenia i wykorzystywania mil. Tym z naszych klientów, którzy nadal podróżują, linie Emirates zaoferowały pierwszą w branży bezpłatną globalną ochronę przed COVID-19, aby zapewnić im dodatkowy spokój. Wprowadziliśmy rygorystyczne środki bezpieczeństwa na ziemi i w powietrzu, a także upewniliśmy się, że informacje o najnowszych wymaganiach dotyczących podróży można łatwo znaleźć na naszej stronie internetowej – dodaje sir Tim Clark. 

Źródło informacji: Emirates

Czytany 691 razy

Artykuły powiązane