Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Jak informuje PGL S.A. postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo: W pierwszym etapie, otwartym dla wszystkich zainteresowanych, konieczne będzie złożenie przez Oferentów dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu. W drugim etapie wezmą udział Oferenci, którzy zostaną do niego zakwalifikowani na podstawie dostarczonych w I etapie dokumentów.
"Termin nadsyłania ofert upływa w dniu 22.07.2024 roku, o godzinie 12:00. Po tym terminie oferty nie będą przyjmowane. Oferty należy przesłać na adresy mailowe:
Szczegółowe informacje na temat postępowania przetargowego dostępne są pod adresem: LINK
Polska Grupa Lotnicza S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Oferentów, odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z i wewnętrznym procedurami zakupowymi Polskiej Grupy Lotniczej S.A. – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
Źródło informacji: Komunikat PGL, redag. aviation24.pl