Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (20 grudnia) opublikowała listopadowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.
- Punktualność 90% na ponad 50.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe)
- Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 5000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
śRyanair przewiózł w listopadzie 8,8 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 50.000) w listopadzie wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu Always Getting Better klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.
Listopad |
2015 |
2016 |
punktualność lotów |
92% |
90% |
ilość reklamacji na 1000 pasażerów |
1.25 |
1.49 |
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów |
0.24 |
0.20 |
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni |
99% |
99% |
Źródło informacji i zdjęcia: Ryanair.com