fanpage facebook aviation24.pl fanpage twitter aviation24.pl kanał youtube aviation24.pl galeria instagram aviation24.pl

Punktualność lotów (z ponad 50.000) w listopadzie wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. -
Punktualność lotów (z ponad 50.000) w listopadzie wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. -

Ryanair, ulubiona linia lotnicza Europy, dziś (20 grudnia) opublikowała listopadowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

  • Punktualność 90% na ponad 50.000 lotów (spadek głównie z uwagi na warunki pogodowe)
  • Mniej niż 1,5 reklamacji na 1000 pasażerów
  • Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 5000 pasażerów
  • Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

 Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

śRyanair przewiózł w listopadzie 8,8 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 50.000) w listopadzie wyniosła 90%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu Always Getting Better klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.

 

Listopad

2015

2016

punktualność lotów

92%

90%

ilość reklamacji na 1000 pasażerów

1.25

1.49

ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów

0.24

0.20

odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni

99%

99%

Źródło informacji i zdjęcia: Ryanair.com