Linia lotnicza Ryanair, opublikowała lipcowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.
- Punktualność 83% na ponad 69.000 lotów (spadek z uwagi złe warunki pogodowe oraz strajki kontrolerów lotów ATC)
- 2 reklamacje na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni
Lipiec 2016 2017 punktualność lotów 85% 83% ilość reklamacji na 1000 pasażerów 1,61 2,06 ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów 0,60 0,66 odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
śRyanair przewiózł w lipcu 12,6 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 69.000) w lipcu wyniosła 89%, co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W lipcu przewieźliśmy także miliardowego pasażera od naszego pierwszego lotu w 1985 roku. Ryanair stał się pierwszą linią w Europie, która osiągnęła taki wynik. W ramach 4. roku realizacji programu Always Getting Better, klienci Ryanaira korzystają ze stale rozwijającej się siatki połączeń oraz wielu innych udogodnień i najtańszych lotów.
Źródło informacji i zdjęć: Ryanair Press